مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:202023-09-27سياسي

افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرح های جدید گردشگری در خراسان رضوی


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با افتتاح طرح های گردشگری خراسان رضوی ظرفیت خدمت به زائران رضوی افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با افتتاح طرح های گردشگری خراسان رضوی ظرفیت خدمت به زائران رضوی افزایش یافته است.

عزت الله ضرغامی امروز، 5 مهرماه، در مراسم افتتاح طرح های گردشگری خراسان رضوی که هم زمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: امیدواریم این طرح ها خدمات با کیفیت و ارزان به زائران ارائه کنند.

سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز گزارشی از طرح افتتاحی خراسان رضوی ارائه کرد و گفت: 19 طرح گردشگری خراسان رضوی برای هفته گردشگری آماده افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل 5 هتل، یک هتل آپارتمان، یک مرکز تفریحی سرگرمی، 3 اقامتگاه بومگردی و 9 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی است که در شهرستان های مشهد، تربت جام، تایباد و کاشمر قرار دارد.

حجم سرمایه گذاری این پروژه ها 16 هزار و 200 میلیارد ریال است.

موسوی به اهمیت اشتغال زایی این پروژه ها اشاره کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 295 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرح های جدید گردشگری در خراسان رضوی

افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرح های جدید گردشگری در خراسان رضوی