مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-15فناوري

اولویت اصلی، بهره مندی روستاها از اینترنت است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از دسترسی 123 خانوار در سه روستای توده بین، قره آقاج، و گلی در شهرستان ابهر در استان زنجان به نسل چهارم اینترنت تلفن همراه خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از دسترسی 123 خانوار در سه روستای توده بین، قره آقاج، و گلی در شهرستان ابهر در استان زنجان به نسل چهارم اینترنت تلفن همراه خبر داد.

حامد سرایی صبح امروز (23 مهرماه) در جمع خبرنگاران، ضمن سنجش وضعیت پروژه های توسعه ارتباطات روستایی، از اتصال سه روستای توده بین با 58 خانوار، قره آقاج با 36 خانوار، و گلی با 29 خانوار جمعیت واقع در بخش مرکزی شهرستان ابهر در استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت 4G تلفن همراه خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در این سنجش وضعیت، علاوه بر ارزیابی کیفی وضعیت ارتباطات و اینترنت در روستاهای توده بین، قره آقاج، و گلی، با تعدادی از اهالی این روستاها ارتباط تصویری برقرار شد.

وی اظهار کرد: علی رغم توسعه قابل توجه در ارتباطات روستایی طی چهار سال گذشته، با این حال تعدادی از روستاهای بالای 20 خانوار در استان فاقد ارتباطات و اینترنت هستند، از این رو اولویت این اداره کل در بهره مندی اهالی این روستاها از اینترنت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی، بهره مندی روستاها از اینترنت است

اولویت اصلی، بهره مندی روستاها از اینترنت است