مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-22فرهنگي

درخشش اصفهان در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان


شانزدهمین دوره از جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در حالی به پایان رسید که هنرمندان تئاتر استان اصفهان در بخش های مختلف این جشنواره به عناوین برتر دست یافتند.

- ایسنا/اصفهان شانزدهمین دوره از جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در حالی به پایان رسید که هنرمندان تئاتر استان اصفهان در بخش های مختلف این جشنواره به عناوین برتر دست یافتند.

جواد ایزد دوست، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان ضمن اعلام این خبر به ایسنا گفت: در این جشنواره، جایزه رتبه دوم طراحی فضا در بخش آزاد به علیرضا شمس و محمدرادمهر برای نمایش زمین شماره ایکس ، جایزه ویژه هیئت داوران در بخش ساخت و طراحی به نگار هاشمی برای نمایش واگویه های یک لک لک نسبتاً عاقبت اندیش از خمینی شهر، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در بخش موسیقی به محمد نادری برای نمایش های زمین شماره ایکس ، نقطه سر خط ، هزار پیشه و علی سوت بلبلی ، رتبه اول، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره بازیگری زن به نجمه مهرابی برای نمایش هزار پیشه و جایزه رتبه سوم در بخش طرح و ایده نیز به مصطفی جعفری خوزانی برای نمایش واگویه های یک لک لک نسبتاً عاقبت اندیش تعلق گرفته است.

او با اشاره به اینکه نمایش بی وقتی توسط هیئت داوران به دبیرخانه جشنواره فجر معرفی شده، افزود: لازم به ذکر است که نمایش هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اصفهان در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

درخشش اصفهان در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان