مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-15بين الملل

آیا شگفتی دوم در انتظار ارتش رژیم صهیونیستی است؟


گرچه انتقال تجهیزات سبک و سنگین و نیروی انسانی به مرز غزه و انجام مانورهای تاکتیکی و رسانه ای از قصد رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات زمینی در غزه حکایت می کند اما از نقطه نظر سیاسی و نظامی دست زدن به این اقدام قماری است که احتمال برنده شدن در آن نزدیک به صفر است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز  نوشت: نهمین روز از آغاز عملیات بزرگ و غافل گیرکننده گروه های مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی در حالی گذشت که اثرات شوکه کننده این غافل گیری شگفتی ساز همچنان در مجموعه رفتارهای ناشی از عصبانیت دولت نتانیاهو به وضوح مشاهد می شود.

گزافه نیست اگر مهمترین ویژگی طوفان الاقصی را همین ایجاد شگفتی در ابعاد اطلاعاتی، امنیتی و نظامی بدانیم، چه، برای اولین بار طی 75 سال گذشته سه محور اصلی قدرت نمایی صهیونیست ها، یعنی ادعای اشراف و برتری اطلاعاتی ، ادعای برتری نظامی و ادعای نفوذناپذیری امنیتی یک جا و با اجرای عملیات طوفان الاقصی فروریخت و دستِ کم بنابر اذعان رسمی منابع صهیونیستی نزدیک به 1500 نفر تلفات گرفت.

اتفاقات یک هفته گذشته همچنین بر همگان آشکار ساخت که برخلاف ادعاهای دهان پرُکن، ابعاد ضعف صهیونیست ها در برابر قدرت گروه های مقاومت و اراده ملت فلسطین روشن تر از آن است که بتوان با اقداماتی چون بمباران های کور، تبلیغات دروغین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شگفتی دوم در انتظار ارتش رژیم صهیونیستی است؟

آیا شگفتی دوم در انتظار ارتش رژیم صهیونیستی است؟