مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-04سياسي

دستگاهها در زمینه مقابله با وقف خواران فعالانه عمل کنند


متاسفانه امروزه موقوفه خواری معضلی است که بسیارمد نظر سودجویان و کسانی که بدنبال اراضی بلا صاحب هستند قرارگرفته است ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان صبح امروز در همایش وقف احسان ماندگار به مناسبت هفته وقف در این شهرستان اظهار داشت: نگاه امام جمعه شهرستان میناب در تایید مدیران حال و گذشته اوقاف در شهرستان نگاه خاص و با ارزشی است که جای تقدیردارد.

وی افزود: بحث اجرای نیت واقفین در موقوفات دراستان دغدغه همه ما است و مهمترین اصل کار ما در اوقاف  و امور خیریه  نیز همین است و زمانی اجرا می شود که  حق وقف را از دیگران بگیریم و آن موقوفه را به درآمد زایی برسانیم تا بتوانیم اجرای نیت کنیم.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان با اشاره به برخی از صحبت های امام جمعه میناب در خصوص برخورد با موقوفه خواری در میناب گفت: این موضوع نه تنها در شهرستان میناب بلکه در کل استان هرمزگان با آن مواجه هستیم و این به معضلی برای ما تبدیل شده است و کسانی هستند که دوست دارند بر اموال آنها روز به روز افزوده شود اما اینکه از چه راهی باشد برای آنها فرقی ندارد.

مسعودی عنوان کرد: متاسفانه امروزه موقوفه خواری معضلی است که  بسیار مد نظر سود جویان و کسانی که بدنبال اراضی بلا صاحب هستند، قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهها در زمینه مقابله با وقف خواران فعالانه عمل کنند

دستگاهها در زمینه مقابله با وقف خواران فعالانه عمل کنند