مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-19ورزشي

سیم کارت توریستی در دستور کارمان نیست؛ حاشیه می شود!+ فیلم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که مدتی پیش با طرح ایده ای عجیب، حاشیه هایی را رقم زد حالا از ایده خود عقب نشینی کرده تا جایی که حتی تمایلی به صحبت پیرامونش هم ندارد.

- یک بام و دوهوای سیم کارت گردشگری انکار طراحی سیم کارت توریستی از سوی وزیر ارتباطات در حالی مطرح می شود که یکی از موضوعات پر بحث ماه های اخیر در فضای مجازی و رسانه ها، ارائه سیم کارت های بدون محدودیت به امثال فوتبالیست های تیم النصر عربستان بود که برای مسابقه با پرسپولیس در قالب جام باشگاه های آسیا به ایران آمده بودند.

حاشیه هایی که به شدت مورد توجه عموم مردم قرار گرفته بود به ویژه آنکه پیش از سفر ستاره های فوتبال به کشورمان، مدیرعامل پرسپولیس در رسانه ملی از تدارک این خدمت ویژه برای ایشان خبر داده و گفته بود که حامی مالی این تیم، یعنی ایرانسل، سیم کارت های بدون فیلتر به تیم النصر خواهد داد؛ خدمتی ویژه که برخی رسانه ها تاکید کردند برای اقامت راحت عربستانی ها تدارک دیده شده است.

حتی به تاکید برخی منتقدان، حاوی نوعی تبعیض و انبوهی سوال بود، به ویژه آنکه به رغم انتقادات، به نظر می رسید در دستور کار قرار گرفته و باید به زودی شاهد ارائه رسمی آن به گردشگران خارجی در کشورمان باشیم، اما حالا وزیر به گونه ای از اظهارنظر پیرامون آن گریز می کند که گویی هرگز ایده آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت توریستی در دستور کارمان نیست؛ حاشیه می شود!+ فیلم

سیم کارت توریستی در دستور کارمان نیست؛ حاشیه می شود!+ فیلم