مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-09پزشكي

اهمیت ورود دانشگاه های علوم پزشکی به نظام های رتبه بندی جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نشست مجازی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی، - معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت ورود به نظام های رتبه بندی گفت: از دانشگاه های علوم پزشکی انتظار می رود تا نسبت به ورود اطلاعات و داده ها در نظام های رتبه بندی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نشست مجازی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی، بر اهمیت ورود به نظام های رتبه بندی تاکید کرد و اظهار داشت: از دانشگاه های علوم پزشکی انتظار می رود تا نسبت به ورود اطلاعات و داده ها در نظام های رتبه بندی توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: این مسئله از موضوعات مورد تاکید وزیر بهداشت نیز است و حضور دانشگاه های علوم پزشکی در رتبه بندی های جهانی یکی از ارکان مرجعیت علمی کشور ها به شمار می رود؛ بنابراین ضروری است همه دانشگاه ها برای حضور در نظام رتبه بندی برنامه ویژه داشته باشند.

پناهی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از جشنواره رازی افزود: این جشنواره طی سالیان متمادی همیشه روند صعودی داشته و این نقطه قوتی برای پژوهش و فناوری علوم پزشکی کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ورود دانشگاه های علوم پزشکی به نظام های رتبه بندی جهانی

اهمیت ورود دانشگاه های علوم پزشکی به نظام های رتبه بندی جهانی