مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-27اقتصادي

برگزاری 22 عنوان برنامه در هفته گردشگری در زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از برگزاری 22 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی گردشگری و آغاز هفته گردشگری اظهار داشت: سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، شعار روز جهانی گردشگری 2023 میلادی (27 سپتامبر و برابر با 5 مهرماه 1402) را گردشگری و سرمایه گذاری سبز اعلام کرد و بر سرمایه گذاری بیشتر و هدفمندتر در سه حوزه افراد، سیاره زمین و رفاه، تاکید کرد.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه برنامه های متعدد و متنوعی در دستور کار معاونت گردشگری استان ها قرار گرفته است، افزود: امسال نیز، چون سال های گذشته استان زنجان برنامه های متعدد در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه سه رویداد مهم شامل جشنواره ملی آش ایرانی، نمایشگاه صنایع دستی مرتبط با حوزه غذا، جشنواره سوغات از تاریخ 7 تا 11 مهرماه در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد، ادامه داد: مسابقه عکاسی در سه حوزه مختلف در این حاشیه رویداد ملی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و شهداء در موزه های این استان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 22 عنوان برنامه در هفته گردشگری در زنجان

برگزاری 22 عنوان برنامه در هفته گردشگری در زنجان