مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-16اقتصادي

کنفرانس دوحه: دارایی های مالی اسلامی فراتر از 2 تریلیون دلار است


کنفرانس بین المللی دوحه با برشمردن ویژگی های صنعت تامین مالی اسلامی به عنوان یک سیستم مالی با ثبات تر در جهت توسعه اقتصادی تاکید کرد که دارایی های مالی اسلامی تا 2026 به شش تریلیون دلار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، یک کنفرانس بین المللی در قطر روز یکشنبه به بررسی راه حل های مالی اسلامی برای چالش های عصر دیجیتال پرداخت.

ادغام فناوری های مدرن با سیستم مالی اسلامی به منظور یافتن راه حل هایی نوآورانه برای چالش های عصر دیجیتال، محور اصلی نشست های ششمین کنفرانس بین المللی مالی اسلامی بود که دیروز در دوحه با شعار پیشبرد اقتصاد اخلاقی و پایدار: راه حل هایی برای چالش های زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی در عصر دیجیتال برگزار شد.

به گفته کارشناسان این کنفرانس همزمان با ظهور صنعت مالی اسلامی طی سال های اخیر به عنوان یک ابزار تامین مالی اخلاقی، جامع و مسئولیت پذیر اجتماعی با اصول آن مبتنی بر عدالت، تقسیم ریسک و ثبات برگزار شد.

شرکت کنندگان در این کنفرانس که توسط دانشگاه حمد بن خلیفه - یکی از اعضای بنیاد آموزش، علم و توسعه جامعه قطر - سازماندهی شد، به اتفاق آرا توافق کردند که  تامین مالی اسلامی تنها بر جنبه دینی خدمات مالی تمرکز نمی کند، بلکه بیشتر به دنبال تأثیرگذاری بر محیط های مختلف و مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس دوحه: دارایی های مالی اسلامی فراتر از 2 تریلیون دلار است

کنفرانس دوحه: دارایی های مالی اسلامی فراتر از 2 تریلیون دلار است