مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-06سياسي

مشکل عدم تحقق مطالبه «کارنامه سبزها» کجاست؟


وزیر آموزش و پرورش درباره مطالبه «کارنامه سبزها» و اینکه در چه صورتی این افراد می توانند به عنوان معلم جذب آموزش و پرورش شوند، توضیحاتی را ارائه کرد.

- رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره مشکل کارنامه سبزها و اینکه در چه صورتی این افراد می توانند به عنوان معلم استخدام آموزش و پرورش شوند، توضیحاتی را ارائه کرد.

کارنامه سبزها چه کسانی هستند؟ یکی دو سالی می شود که در فضای مجازی و برخی رسانه ها واژه ای با عنوان کارنامه سبزها مطرح شده می شود.

کارنامه سبزها به کسانی گفته می شود برای رسیدن به شغل معلمی در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی شرکت کردند و در مرحله سه برابر ظرفیت پذیرش، نمره قبولی گرفتند اما بعد از مرحله مصاحبه، پذیرفته نشدند.

آنها چه می خواهند؟ مطالبات کارنامه سبزها برای استخدام در آموزش و پرورش یکی دوسالی می شود که مطرح شده اما حاصل نشدن نتیجه موجب شده تا آنها همچنان پیگیر مطالبات خود باشند.

در همین راستا هم پویش های متعددی را برای رسیدن به خواسته خود در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسانده اند.

و .

بخشی از عناوین پویش هایی است که در خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است که در متن یکی از این پویش ها گفته شده که با توجه به اینکه گفته شده 11 هزار ردیف استخدامی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عدم تحقق مطالبه «کارنامه سبزها» کجاست؟

مشکل عدم تحقق مطالبه «کارنامه سبزها» کجاست؟