مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-28سياسي

یادواره 18 شهید عشایر نهاوند برگزار شد


امام جمعه نهاوند با اشاره به برگزاری یادواره 18 تن از شهدای عشایر منطقه نهاوند در شهر برزول عشایر را الگوی مبارزه با دشمنان نظام اسلامی و تامین کننده امنیت در کشور اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از عشایر و خانواده های شهدا یادواره 18 تن از شهدای عشایر منطقه نهاوند در شهر برزول برگزار شد.

  امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: امروز استقلال و اقتدار نظام اسلامی به خاطر رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: دوران دفاع مقدس نماد معنویت و همبستگی مردم در برابر هجمه دشمنان ایران اسلامی بود و شهدا و رزمندگان با ایثار و ازخودگذشتگی نقش بسزایی در این عرصه ایفا کردند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را جزو فتوحات اسلامی دانست و گفت: قدرت و بازدارندگی در برابر دشمن را شهیدان و فرهنگ شهادت به این نظام بخشیدند و ملتی که فرهنگ جهاد و شهادت داشته باشد به همه موفقیت های معنوی خواهد رسید.

امام جمعه نهاوند افزود: شهدا و جانبازان ما در هشت سال دفاع مقدس و در عمل اعتقاد راسخ خود را به ارزش های والای نظام و ایران اسلامی به اثبات رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 18 شهید عشایر نهاوند برگزار شد

یادواره 18 شهید عشایر نهاوند برگزار شد