مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:562023-09-29اقتصادي

رییس جمهور:نباید از سرمایه گذاری در صنعت غافل شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر امروز در آیین راه اندازی نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه اظهار کرد: صنعت فولاد مادر بسیاری از صنایع محسوب می شود و رشد تولید و تنوع کیفی و کمی در فولاد می تواند رشد تولید را در بسیاری از صنایع کشور به دنبال داشته باشد.

رییس جمهور افزود: رشد صنایع کشور و کامل کردن زنجیره تولید هم ایجاد اشتغال می کند و هم ارزش افزوده برای کشور، صنعت و اقتصاد دارد.

وی ادامه داد: این برنامه ریزی که در صنعت فولاد شده برای کامل کردن زنجیره، بسیار درست است اینکه ما جلو خام فروشی را بگیریم و صنایع پایین دستی فعال شود، این ها گام های بسیار ضروری و قابل تقدیری است که برداشته می شود.

رییسی تاکید کرد: برنامه بسیار خوبی که امروز در صنعت فولاد عزیزان ما دارند، خودتأمینی و خودکفایی است، خودتامینی و خودکفایی گام بسیار مهمی است، وقتی که شما به دنبال این هستید که صنایع بتوانند آبی را مصرف کنند که صنعتی باشد، و مسیری که لوله گذاری شده و دارد کار می شود و امروز از آن بازدید شد، مسیر انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی گامی در جهت خودتامینی است.

وی بیان داشت: کاری که امروز در صنعت فولاد مبارکه رقم خورد کار بزرگی بود، تاسیس و احداث نیروگاه به صورت مستقل برای صنعت با هدف گذاری تولید 900 مگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور:نباید از سرمایه گذاری در صنعت غافل شویم

رییس جمهور:نباید از سرمایه گذاری در صنعت غافل شویم