مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-27سياسي

شرکت های مشمول اصل 44 در استان زنجان از قوانین مربوط به ایثارگران تبعیت کنند


مشاور امور ایثارگران استانداری زنجان گفت: 3540 نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی این استان تبدیل وضعیت شده اند.

- ایسنا/زنجان مشاور امور ایثارگران استانداری زنجان گفت: 3540 نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی این استان تبدیل وضعیت شده اند.

علی جعفری ظهر امروز (5 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران از بین 4425 ایثارگر شاغل در دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته است و در همین راستا پیگیر تبدیل وضعیت 885 نفر باقی مانده شاغل نیز هستیم.

وی با بیان اینکه برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت ایثارگران، بنیاد شهید نیز باید بهتر همراهی کند، یادآور شد: این امر بر اساس مصوبات شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار تدوین شده است و امسال ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در این حوزه انجام خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی که نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران خود اقدام نکرده اند باید در اسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند، خاطرنشان کرد: طبق ماده 66 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب اسفند 93 مجلس شورای اسلامی، شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی که به بخش خصوصی واگذار شده است، در جریان واگذاری بوده و یا در فهرست واگذاری قرار گرفته اند، موظفند برای ایثارگران شاغل در زمان واگذاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های مشمول اصل 44 در استان زنجان از قوانین مربوط به ایثارگران تبعیت کنند

شرکت های مشمول اصل 44 در استان زنجان از قوانین مربوط به ایثارگران تبعیت کنند