مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-11سياسي

علم در کنار نوآوری مورد حمایت دولت است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: نوآوری و بحث علم یکی از وظایف دولت است که بایستی آن را به منصه ظهور برساند.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: نوآوری و بحث علم یکی از وظایف دولت است که بایستی آن را به منصه ظهور برساند.

مرتضی شهامی عصر امروز (19 مهرماه) در نشست خبری اولین رویداد ملی زیتون با اشاره به اینکه تجهیز به علم، قدرت را به همراه دارد، اظهار کرد: یکی از مهمترین کارها نیز این است که در عرصه عمومی کشور علم را پیاده کنیم.

وی افزود: می توان گفت یکی از راه های کاربردی دست یابی به علم یعنی بهترین راهکار برای به نتیجه رسیدن آن، برگزاری رویدادها است .

این مسئول با اشاره به مزیت برگزاری رویدادها، ادامه داد: تا می توانیم باید از این رویدادها برگزار کنیم و باید از ظرفیت های موجود در استان استفاده شود.

شهامی با اشاره به اینکه صادرات محصولات کشاورزی یکی از ظرفیت ها در استان محسوب می شود، اذعان کرد: این رویدادهای خوبی که در زنجان برگزار شد حاصل تلاش جمعی بود؛ در واقع این مسئله سبب تقویت نقاط قوت و حل نقاط ضعف می شود.

شهامی با بیان اینکه اگر برگزاری رویدادها به لحاظ کیفی و کمی پیش رود به نقطه موفقیت خواهد رسید، درباره میزان رضایت از حوزه پارک داری از استان، گفت: از شرایط موجود در حوزه پارک دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم در کنار نوآوری مورد حمایت دولت است

علم در کنار نوآوری مورد حمایت دولت است