مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-17ورزشي

بیان درد ورزش دنا با آقای مدیرکل از بی خانمانی هیئت ها تا جانپناهی که بی سرپناه است


در دیدار روسای هیئت های ورزشی شهرستان دنا با مدیرکل ورزش موضوعات مختلفی از جمله بی خانمانی هیئت های ورزشی عنوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نشست هم اندیشی و بیان مشکلات موجود ورزشی با حضور شعبانی فرماندار دنا، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان ، روستا معاون فرماندار دنا و برخی روسای هیئت های ورزشی دنا در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

پارسا شعبانی فرماندار دنا بعد از شنیدن صحبت های روسای هیئت های ورزشی ضمن خیر مقدم به جامعه ورزش شهرستان دنا و تبریک هفته تربیت بدنی گفت: امیدواریم با هم اندیشی و همفکری بتوانیم  مشکلات موجود ورزش شهرستان را حل و فصل کنیم.

وی گفت: انسان همیشه نگاهش برای رسیدن به کمال است و نتیجه آن رشد است که رشد جسمانی  در کنار رشد روحی باید پرورش یابد، امروز درد دل ها گفته شد ما هم شنیدیم و  مدیر کل هم جواب های لازم را دادند از همین جا از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست دارم شهرستان دنا را نسبت به بقیه شهرستان آن هم  به خاطر ظرفیت ها و قهرمانان ملی شهر سی سخت و پاتاوه دارد با نگاه ویژه ای مورد بررسی قرار دهد.

فرماندار  دنا اظهار داشت: تقدیر از پدر و مادر این قهرمانان داریم به خاطر پرورش چنین فرزندانی چرا که از افتخارات و سرمایه های این استان هستند اینها باید در همه نشست ها تجلیل شوند چرا که الگوی جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان درد ورزش دنا با آقای مدیرکل از بی خانمانی هیئت ها تا جانپناهی که بی سرپناه است

بیان درد ورزش دنا با آقای مدیرکل از بی خانمانی هیئت ها تا جانپناهی که بی سرپناه است