مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-17اجتماعي

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی کودکان در مترو ولی عصر(عج)


نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان در ضلع جنوب غربی مترو میدان ولی عصر (عج) تهران برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار منتخب اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون، سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو، مجتبی حاذق سرپرست آفرینش های ادبی و هنری، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون، سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون و جمعی از کودکان، مربیان کانون، کارکنان و مسافران مترو در ایوان میدان ولی عص(عج) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در سخنانی اظهار کرد: اینکه بتوانیم در یک فضای شهری، آثار کودکان و نوجوانان مان را به نمایش گذاشته و به ظهور و بروز برسانیم، اتفاق خوبی است.

وی ادامه داد: اینکه مسافران مترو و افراد در حال تردد در ایستگاه های مترو در کنار مواجه های لحظه ای، با آثار کودکان و نوجوانان آشنا می شوند حس خوبی دارد و فضای دل انگیزی ایجاد می کند و ما را به سمت ایده های جدیدتر پیش می برد.

فلاح افزود: کاری که مرکز آفرینش های ادبی و هنری کانون انجام داد تا این فضا ایجاد شود و آثار کودکان و نوجوانان به فضاهای عمومی کشیده شود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی کودکان در مترو ولی عصر(عج)

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی کودکان در مترو ولی عصر(عج)