مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-20ورزشي

مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان در باشت برگزار شد


سرپرست اداره ورزش و جوانان باشت گفت: مسابقه دوچرخه سواری در رده های سنی نوجوانان هم زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور 10 نوجوان در باشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، حسن حضرتی نژاد ظهر امروز در حاشیه برپایی این دوره از مسابقات دوچرخه سواری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه دوچرخه سواری در رده های سنی نوجوانان باشت  به مسافت دو کلیومتر بین فلکه خروجی شهر تا فلکه ورودی شهر را رکاب زدند .

وی هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد رقابت سالم و روحیه شاد در بین  رده های سنی نوجوانان دانست و افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 10 نوجوانان باشتی حضور داشته اند که در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان باشت برگزاری برنامه های ورزشی را در موفقیت و پیشرفت این نوجوانان در آینده موثر دانست و تصریح کرد: ورزش فرصت های مناسبی را برای نوجوانان فراهم می سازد تا بتواند خود را نشان بدهد و حس ابتکار و  اعتماد به نفس در او تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه فعالیت های ورزشی باید با در نظر گرفتن استعداد های ذهنی، جسمی و نیاز های تربیتی کودکان،و نوجوانان انتخاب شود، اضافه کرد: برنامه تدوینی ورزش باید همه جانبه و وسیع باشد و مهارت های لازم را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان در باشت برگزار شد

مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان در باشت برگزار شد