مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-07پزشكي

تحت پوشش قرار گرفتن 90 درصد هزینه های درمان ناباروری توسط دولت


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: با حمایت های دولت هزینه های بستری در حوزه ناباروری 90 درصد تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و در حوزه درمان سرپایی نیز بیماران نشان دار 90 درصد تحت پوشش بیمه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید کریمی امروز و در حاشیه بازدید ار بیمارستان های خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون 155 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور فعال هستند که از این مجموع 15 هزار و 400 تخت در دولت سیزدهم ایجاد شده است، عنوان کرد: هشت هزار تخت آماده به خدمت نیز در سطح کشور وجود دارد که با استخدام 25 هزار نفر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا 28 مهرماه جاری فعال خواهند شد.

وی بیان کرد: با فعال شدن این تعداد تخت جهش قابل توجهی در تخت های بیمارستانی اتفاق می افتد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در زمینه تخت های آی سی یو و پی ای سی یو تعداد به 2 برابر رسیده است، خاطر نشان کرد: چهار هزار پزشک متخصص و فوق تخصص طی ماه جاری در سطح کشور توزیع خواهد شد که حداقل 60 پزشک متخصص در تمامی رشته های مورد نیاز سهم لرستان خواهد بود.

کریمی به راه اندازی تخت های بیمارستانی طی 2 سال گذشته در سطح کشور اشاره کرد و افزود: طرح های بیمارستان تعهدات دولتی هستند که منابع مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش قرار گرفتن 90 درصد هزینه های درمان ناباروری توسط دولت

تحت پوشش قرار گرفتن 90 درصد هزینه های درمان ناباروری توسط دولت