مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-21ورزشي

ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی کنند


خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش بوده و به این معنا که تلفیق آرمان با ورزش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با مدیران حوزه ورزش استان با تسلیت شهادت جمعی از مردم بی پناه و بی دفاع غیرنظامی در بیمارستان، مدرسه، کوچه و خیابان و منازل به وسیله بمباران رژیم اشغالگر که نیمی از آنان زنان و کودکان بودند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی با برگزاری تجمعات گسترده حمایت خود را به مردم غزه اعلام کردند.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته ورزش و جوانان، افزود:  ورزش مازندران حرف اول را می زند و حق مازندران این است در کابینه دو وزیر در حوزه ورزش و جوانان و کشاورزی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در داشتن امکانات سرآمد همه استان ها بلکه دارای ضعف و کم و کسری های زیادی نیز هستیم، اضافه کرد: نشانه این است که اگر امکانات ورزشی متناسب با این سطح از استعداد می داشتیم، متناسب با آن حرف برای گفتن هم داشتیم.

محمدی لایینی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف در گرفتن امکانات ورزشی و جبران کم و کسری های گذشته، خاطرنشان کرد: باید حتما ورزش جدی گرفته و فقط در قالب حرفه ای دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی کنند

ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی کنند