مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-17سياسي

حجاب و کمال عمومی جامعه


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ وحیده علی‏ میرزایی، پژوهش‏گر و دانشجوی دکتری حقوق زن، در رابطه با اهمیت شناخت فلسفه حجاب در یادداشتی برای خبرگزاری دانشجو نوشت؛ - از نظر اسلام، زن صرفاً به خود دعوت نشده است؛ بلکه به کمال عمومی جامعه و مشارکتی که می‏تواند در دست‏گیری از افراد دیگر جامعه داشته باشد، فراخوانده شده است.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ وحیده علی‏ میرزایی، پژوهش‏گر و دانشجوی دکتری حقوق زن، در رابطه با اهمیت شناخت فلسفه حجاب در یادداشتی برای خبرگزاری دانشجو نوشت؛ حجاب، ابزار مناسبی است تا نیاز به اجتماعی بودن زنان به بهترین نحو پاسخ داده شود.

پوشش مناسب و عفاف، راه قانون‏مندی است که به زنان کمک می‏ کند به همراه این سلاح مطمئن، بتوانند به‏ طور برابر و در کنار مردان و دوش‏ادوش آن‎ها در اجتماع حضوری فعال یابند و هم‏سان آن‏ها راه ترقی و تکامل را طی کنند.

از نظر اسلام، زن صرفاً به خود دعوت نشده است؛ بلکه به کمال عمومی جامعه و مشارکتی که می‏تواند در دست‏گیری از افراد دیگر جامعه داشته باشد، فراخوانده شده است.

اسلام که کامل‏ترین دین است و برای همیشه و همه بشریت از طرف خداوند نازل شده است، لباس را هدیه الهی معرفی کرده و وجوب پوشش زنان را با تعدیل و انتظام مناسبی به جامعه بشری ارزانی کرده است و بدین ترتیب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و کمال عمومی جامعه

حجاب و کمال عمومی جامعه