مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-14دانش

کسب رتبه هشتم علوم پزشکی اسدآباد در بین دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی تیپ 3


معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه هشتم دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در رتبه بندی بین دانشگاه و دانشکده های تیپ 3 سطح کشور خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه هشتم دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در رتبه بندی بین دانشگاه و دانشکده های تیپ 3 سطح کشور خبر داد.

دکتر مجید براتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این رتبه بندی براساس میزان مشارکت دانشجویان در برگزاری اردوهای جهادی، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی و حضور آنها در مراسم پیاده روی اربعین حسینی صورت گرفته و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این رتبه بندی موفق به کسب رتبه هشتم در بین دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی تیپ 3 شده است.

وی در ادامه از راه اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: یکی از پروژه های مهم این دانشکده راه اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت بوده که کارهای مجوز و موافقت آن انجام گرفته و منتظر صدور مجوز آن هستیم که با صدور مجوز این مرکز رشد و فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی شهرستان راه اندازی خواهد شد ضمن اینکه راه اندازی این مرکز از نقش مؤثری در جذب شرکت های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه هشتم علوم پزشکی اسدآباد در بین دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی تیپ 3

کسب رتبه هشتم علوم پزشکی اسدآباد در بین دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی تیپ 3