مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-01فرهنگي

«شب فرهنگی ایران» میزبان دانشمندان جهان اسلام در اصفهان


هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان امشب با عنوان «شب فرهنگی ایران» میزبان دانشمندان جهان اسلام با بامحوریت جایزه مصطفی(ص) خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هنرستان هنرهای زیبای اصفهان یکی از کانون های مهم  تحولات فرهنگی و هنری درکشور و همچنین بخشی از هویت فرهنگی  وهنری اصفهان محسوب می شود، این هنرستان امشب با عنوان شب فرهنگی ایران میزبان دانشمندان جهان اسلام با بامحوریت جایزه مصطفی(ص) خواهد بود.

  محمدحسین محمدی، مدیر هنرستان هنرهای زیبا اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس پیرامون اهمیت این میزبانی اظهار داشت: هنرستان هنرهای زیبای پسران بخشی از هویت فرهنگی  وهنری اصفهان است که با توجه به قدمت، تاریخچه و تاثیرگزاری این مجموعه در ترویج هنر ایرانی واسلامی و حضور بزرگان عرصه هنر از جمله استاد فرشچیان به عنوان هنرجو و هنرآموز این هنرستان و به عنوان تنها هنرستان دارای موزه و اثرگزار در تربیت هنرجویان در طراز کشوری، این مجموعه برای اجرای برنامه فرهنگی انتخاب شد.

  وی با اشاره به حضور دانشمندان جهان اسلام در این مراسم ادامه داد: بازدید از موزه این هنرستان که به ثبت ملی رسیده است یکی از کانون های مهم  تحولات فرهنگی و هنری در کشور و همچنین بازدید از نمایشگاه آثار هنری و اجرای برنامه توسط هنرجویان هنرستان ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب فرهنگی ایران» میزبان دانشمندان جهان اسلام در اصفهان

«شب فرهنگی ایران» میزبان دانشمندان جهان اسلام در اصفهان