مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-07ورزشي

اکنون زمان استعفای پورموسوی نیست /برخی بازیکنان استقلال خواب هستند!


یک پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه پورموسوی باید بماند و اکنون زمان استعفا نیست، گفت: برخی از بازیکنان استقلال خوزستان در حدی نیستند که به این تیم کمک کنند.

- اکنون زمان استعفای پورموسوی نیست /برخی بازیکنان استقلال خواب هستند! ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه پورموسوی باید بماند و اکنون زمان استعفا نیست، گفت: برخی از بازیکنان استقلال خوزستان در حدی نیستند که به این تیم کمک کنند.

مجید مثنوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت استقلال خوزستان، اظهار کرد: معتقدم باید آقایان لفته سه برادران، حسن سالمی و مجید باقری نیا که از پیشکسوتان ارزنده فوتبال خوزستان هستند، برای کمک و مشاوره به استقلال خوزستان و پورموسوی وارد گود شوند.

همه می دانیم که استقلال خوزستان با بودجه کم بسته شد و دست پورموسوی برای انتخاب بازیکن واقعا بسته بود و با این بازیکنان نباید از آقای پورموسوی توقع داشت که استقلال خوزستان را قهرمان کند یا جایگاه خوبی کسب کند.

وی با بیان این که در اردوی پیش فصل که تیم استقلال خوزستان را دیدم به پورموسوی گفتم که تیمت مهره کم دارد، گفت: پورموسوی کارنامه درخشانی دارد و مربی کاربلد و جوانگرایی است.

تیمش واقعا خوب فوتبال بازی می کند و اگر ایراداتی هم وجود دارد به دلیل کمبود بازیکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون زمان استعفای پورموسوی نیست /برخی بازیکنان استقلال خواب هستند!

اکنون زمان استعفای پورموسوی نیست /برخی بازیکنان استقلال خواب هستند!