مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-30اجتماعي

تعداد کودکان بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به صفر می رسد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در استان 240 نفر از کودکان که به هر علت بازمانده از تحصیل شده اند جذب شده و در سه سال آینده براساس برنامه ای که داریم باید این عدد در استان به صفر برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در استان 240 نفر از کودکان که به هر علت بازمانده از تحصیل شده اند جذب شده و در سه سال آینده براساس برنامه ای که داریم باید این عدد در استان به صفر برسد.

مهدی حسنی، امروز شنبه 8 مهر در جشن عاطفه ها در دبستان شهیده معصومه محمودی بیرجند اظهار کرد: مصداق اصلی جشن عاطفه ها گرفتن دست محرمان است و جلوه های ویژه ای از این جشن را در پی برگزاری های متعدد این جشن در سال های گذشته دیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه زییایی حضور دانش آموزان در این جشن مصداق بارز حی علی خیرالعمل است، تصریح کرد: اگر از حدود 17 میلیون دانش آموز در کشور هر کدام یک برگ کاغذ هدیه کنند 250 هزار دفترچه 40 برگ می شود که می تواند بسیار کمک کننده به دانش آموزان نیازمند کشور باشد و این اهمیت نقش اتحاد را نشان می دهد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همچنان که مقام معظم رهبری بسیار تاکید کرده اند باید مراقب نقاطی باشیم که دشمن بر روی آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کودکان بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به صفر می رسد

تعداد کودکان بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به صفر می رسد