مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-04سياسي

دانشگاهیان آذربایجان شرقی در دیدار با اژه ای چه گفتند؟


حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه امروز، چهارشنبه 12 مهر با حضور در تبریز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی قرار گرفت و نمایندگان اساتید و دانشجویان دانشگاه های مختلف در این دیدار به بیان مسائل خود پرداختند.

- دکتر زهرا فردی آذر، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ابتدای این دیدار اظهار کرد: رشته پزشکی از مشاغل سخت جامعه به دلایلی چون استرس زایی، زمان طولانی تحصیلی و .

است ولی جوی که اخیرا ایجاد شده، منجر به بی اعتمادی جامعه به پزشکان شده و روند درمان و ایمان قبلی دکتر به درمان را مختل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بر لزوم نظارت بر فضای رسانه ای علیه جامعه پزشکی تاکید کرد.

وی افزود: علی رغم جوسازی های اخیر و ارائه درآمد و کسب امتیازات ویژه در خصوص پزشکان که فقط شامل پزشکان صدر می شود، اکنون 90 درصد پزشکان وضعیت خوبی ندارند و به دلیل این جوسازی ها، تعرفه های پزشکی پایین است و پزشکان جوان از اداره مطب و زندگی عاجز هستند.

فردی آذر با تاکید بر لزوم واقعی کردن تعرفه ها و پوشش کامل بیمه ای اقشار کم درآمد، گفت: افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی ضرورت دارد ولی از سویی نیز این افزایش ظرفیت منجر به افت تحصیلی می شود ولی شاید با اعزام آن ها در کوتاه مدت به مناطق محروم بتوانیم به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان آذربایجان شرقی در دیدار با اژه ای چه گفتند؟

دانشگاهیان آذربایجان شرقی در دیدار با اژه ای چه گفتند؟