مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:112023-09-26اقتصادي

آغاز تحول در تجارت مرزنشینان پاوه؛ دست دلالان کوتاه شد


سیدعلاالدین حیدری، معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مرزنشینی یا همان تجارت مرزنشینان یکی از راهکارهای دولت برای کمک به معیشت و ارتقای سطح درآمدی مناطق مرزی است که طی فرآیند تخفیف گمرگی و مالیاتی به هر نفر عضو مشمول دستورالعمل این طرح، در ماه باید 700 هزار تومان تعلق گرفته و به حساب صاحبان کارت مرزنشینی واریز شود.

وی ادامه داد: واریز این مبلغ برابر قانون و دستورالعمل های مربوطه یک الزام است که متأسفانه درگذشته این سهم و حق مرزنشینان غیور از طرف واسطه ها به 200 هزار تومان کاهش یافته که طرح مذکور را از هدف و مقصد نهایی خود دور کرده بود.

معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: براساس وظایف قانونی، وزارت کشور و فرمانداری ها مناطق مرزی روند اجرای دقیق و قانونی این دستورالعمل که تسهیلات مردم محور است، را در دستور کار دارند و تلاش متولیان امر بر این است که روند کار بر معیار حق و بر محور مردم بچرخد.

وی اضافه کرد: در این راستا طی جلسات مختلف فرمانداری پاوه بر احقاق حق مرزنشینان عزیز و تعلق سهم کامل و بهره مندی آن ها از همه تسهیلات متعلقه یعنی به ازای هر نفر 700 هزار تومان،  تأکید و براساس مصوبات مربوطه تمامی کارگزاران و تجار استفاده کننده از کارت مرزنشینی را ملزم به واری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحول در تجارت مرزنشینان پاوه؛ دست دلالان کوتاه شد

آغاز تحول در تجارت مرزنشینان پاوه؛ دست دلالان کوتاه شد