مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-14سياسي

برگزاری جشنواره ایده های برتر آمار و برنامه ریزی در دادگستری تهران


رییس کل دادگستری استان تهران از برگزاری نخستین جشنواره «ایده های برتر آمار و برنامه ریزی» به منظور بهره مندی از داده ها و تجربه های صاحب نظران در دستگاه قضا در جهت رفع نواقص موجود و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مراجعان خبر داد.

- رییس کل دادگستری استان تهران از برگزاری نخستین جشنواره ایده های برتر آمار و برنامه ریزی به منظور بهره مندی از داده ها و تجربه های صاحب نظران در دستگاه قضا در جهت رفع نواقص موجود و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مراجعان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی با اشاره به ضرورت بهره مندی از داده ها و تجربه های صاحب نظران در دستگاه قضا گفت: دادگستری کل استان تهران در نظر دارد تا راهکارها، گام ها و برنامه هایی که می تواند در اجرای عملی سند تحول و تعالی قوه قضاییه مفید و موثر باشند را دریافت کرده و مورد بهره برداری قرار دهد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور و به مناسبت یکم آبان ماه روز ملی آمار و برنامه ریزی از صاحب نظران اعم از اساتید و دانشجویان مدیریت، آمار و برنامه ریزی و همچنین حقوقدانان، کارکنان و سایر مراجعان و مرتبطان با دستگاه قضا برای دریافت طرح ها، ایده ها و پیشنهادات برای شرکت در نخستین جشنواره ایده های برتر آمار و برنامه ریزی دعوت به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ایده های برتر آمار و برنامه ریزی در دادگستری تهران

برگزاری جشنواره ایده های برتر آمار و برنامه ریزی در دادگستری تهران