مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-09اقتصادي

پایان ورود زباله به سراوان پس از 39 سال


شهردار رشت، با بیان اینکه سایت سراوان از سال 1363 محل ورود زباله شهر رشت و پهنه مرکزی شهرستان رشت است، گفت: تا دو ماه دیگر ورود هرگونه زباله و ریجکتی به سراوان به پایان می رسد.

- رحیم شوقی امروز، 17 مهر در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی شهرداری رشت که با حضور اعضای شورای شهر رشت برگزار شد، با اشاره به پروژه بهسازی لندفیل سراوان، اظهار کرد: سایت سراوان از سال 1363 محل ورود زباله شهر رشت و پهنه مرکزی شهرستان رشت است.

وی با بیان اینکه در راستای قرارداد شهرداری رشت در آبان ماه سال گذشته با اعتبار 107 میلیارد تومانی پروژه بهسازی سراوان کلید خورد، افزود: پوشش سایت سراوان در حال انجام بوده و پروژه بهسازی پیشرفت 70 درصدی دارد.

شهردار رشت از بسته شدن کامل سایت سراوان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: تا دو ماه دیگر ورود هرگونه زباله و ریجکتی به سراوان به پایان می رسد و پوشش خاکی منطقه را تا شب عید نهایی می کنیم.

هم اکنون حوضچه جمع آوری شیرابه احداث شده که پس از جمع آوری به ایستگاه پمپاژ جهت تصفیه انتقال می یابد.

شوقی با بیان اینکه پیمانکار برای ادامه کار پوشش خاکی به 40 هزار تن زباله نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر زباله های شهر رشت به کارخانه کود آلی لاکان منتقل می شود که دو خط فعال دارد؛ در واقع کل زباله های رشت و پهنه مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ورود زباله به سراوان پس از 39 سال

پایان ورود زباله به سراوان پس از 39 سال