مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-28اجتماعي

70 خانه محیط زیست مازندران همزمان افتتاح شد


70 خانه محیط زیست در مازندران به صورت همزمان با حضور مسؤولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، 70 خانه محیط زیست در مازندران به صورت همزمان و برخط با حضور معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مسؤولان کشوری و استانی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آمل افتتاح شد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمل در این مراسم اظهار کرد: برای فرهنگ سازی هر مسئله مهم و اساسی باید از پایه شروع کرد و به سراغ گروه نونهالان، نوجوانان و جوانان رفت.

شکارا فرقدان با اعلام همکاری تؤام و سازنده با محیط زیست برای حفظ طبیعت و منابع طبیعی، افزود: هم اکنون بیش از 400 کودک به صورت مستقیم در این مرکز تردد دارند و آموزش های فرهنگی و زیست محیطی برای کودکان در اولویت قرار دارد.

وی با قدردانی از فعالیت های مستمر و پیگیرانه مهندس محمدامین اصالت مسؤول آموزش اداره محیط زیست، تصریح کرد: کودکان از سن پایین زندگی خود باید بیاموزند که به طبیعت و محیط زیست احترام بگذارند و در راستای حفظ و حراست از آن تمام توان خود را به کار گیرند.

فرقدان با اعلام اینکه محیط زیست یک میراث بسیار ارزشمند است و باید به درستی و صحت به آیندگان سپرده شود، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 خانه محیط زیست مازندران همزمان افتتاح شد

70 خانه محیط زیست مازندران همزمان افتتاح شد