مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-01حوادث

انهدام باند فروش نوزاد در پایتخت


رییس پلیس آگاهی پایتخت ازشناسایی و انهدام باند فروش نوزاد در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند فروش نوزاد در مرکز شهر تهران خبر داد.

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: اوایل مردادماه سال جاری خبری از سوی اداره ثبت احوال مرکزی شهر تهران مبنی بر ارائه گواهی ولادت مشکوک به جعل به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ وصول و موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان اداره سیزدهم بلافاصله با اعزام اکیپی از مأموران با توجه به مشهود بودن جرم، متهم را دستگیر کرده و به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه با توجه به اسناد موجود صراحتا اقرار داشت؛ پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک با همسرم در امر فرزندآوری ناموفق بودیم و علیرغم معالجات پزشکی نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه با مشورت یکی از آشنایان به ناچار نزد شخصی رفته و نوزادی را به قیمت توافقی 200 میلیون تومان خریداری و مقرر شد شناسنامه ای بنام من و همسرم تهیه و تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فروش نوزاد در پایتخت

انهدام باند فروش نوزاد در پایتخت