مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-11اقتصادي

تشکیل 300 پرونده برای زوجین نابارور در ایلام


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تشکیل 300 پرونده برای زوجین نابارور به منظور پرداخت هزینه های درمانی آن ها از سوی بیمه سلامت خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تشکیل 300 پرونده برای زوجین نابارور به منظور پرداخت هزینه های درمانی آن ها از سوی بیمه سلامت خبر داد.

دکتر نورالدین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد 1100 زوج نابارور در استان نشان دار شده اند که این امر با تأیید پزشکان مربوطه صورت گرفته و برای این تعداد زوج تاکنون مبلغ 1 میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی بیمه سلامت استان هزینه های درمانی مربوطه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه زوج های نابارور با تأیید پزشکان متخصص نشان دار می شوند و می توانند از مزایای آن بهره مند شوند، ادامه داد: زوجین حتماً باید تحت پوشش بیمه سلامت باشند تا بتوانند نشان دار و از خدمات درمانی موردنیاز بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه سقف پرداخت هزینه ها از سوی بیمه را برای زوجین نابارور مجموعاً 50 میلیون تومان و در 3 نوبت خواهد بود، ادامه داد: هم اکنون بیش از 63 قلم دارو در خصوص ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است.

رحیمی با بیان اینکه افرادی که در 5 دهک اول درآمدی قرار دارند، رایگان بیمه می شوند، افزود: در دهک 6، بیمه شده از 80 درصد تخفیف بیمه سلامت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 300 پرونده برای زوجین نابارور در ایلام

تشکیل 300 پرونده برای زوجین نابارور در ایلام