مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:012023-10-10اقتصادي

توزیع بیش از 9 هزار تن انواع کود های یارانه ای در یزد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت: طی شش ماه ابتدای سال جاری حدود 9 هزار و 500 تن کود یارانه ای توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسن زارعیان ظهر امروز در جمع فعالین جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در سال جاری با وجود چالش های بین المللی در حوزه تامین نهاده های کشاورزی تاکنون بیش از 20 هزار تن انواع کود های ازته، فسفاته و پتاسه تدارک دیده شده که طی شش ماه ابتدای سال جاری در حدود 9 هزار و 500 تن بین کارگزاران استان توزیع شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی مناسب و تمهیدات لازم، تدارک و توزیع 32 هزار و 689 تن انواع کود های ازته، فسفاته و پتاسه صورت گرفته و انتظار می رود 100 درصد برنامه ابلاغی اجرایی خواهد شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزان استان یزد با اشاره به این که تاکنون حدود 30 درصد برنامه ابلاغی به انجام رسیده است، گفت: علاوه بر توزیع کود مورد نیاز کشاورزان، حدود 10 هزار تن ذخیره استراتژیک انواع کود های کشاورزی وجود دارد که با توجه به شرایط استان، ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

زارعیان تصریح کرد: هیچ مشکلی در تامین کود وجود ندارد و به هر میزان که حواله کود توسط کشاورزان عزیز به 60 کارگزار تامین نهاده های کشاورزی این شرکت در سراسر استان واصل شود، کود به عزیزان تحویل داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 9 هزار تن انواع کود های یارانه ای در یزد

توزیع بیش از 9 هزار تن انواع کود های یارانه ای در یزد