مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-04ورزشي

دعوت از بازیکن خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی فوتوالی


در بسته خبری امروز ورزش خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین دعوت از بازیکن خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی فوتوالی، رقابت دختران والیبالیست فردوس و اسلامیه و توزیع هزار و 500 پک لوازم التحریر در مناطق مرزی استان قرار می گیرید.

- خبرگزاری  فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز ورزش خراسان جنوبی در جریان اخبار با عنوان دعوت از بازیکن خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی فوتوالی، رقابت دختران والیبالیست فردوس و اسلامیه و توزیع هزار و 500 پک لوازم التحریر در مناطق مرزی خراسان جنوبی قرار می گیرید.

دعوت از بازیکن خراسان جنوبی در تیم ملی فوتوالی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، از بازیکن خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتوالی کشور به منظور اعزام به مسابقات آسیایی هند دعوت به عمل آمد.

طی دعوت رسمی فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی، علیرضا میرزایی به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی که از تاریخ 15 تا 21 مهرماه به میزبانی نوشهر استان مازندران برگزار می شود دعوت شد.

رقابت دختران والیبالیست فردوس و اسلامیه  همزمان با پایان کلاس های والیبال بانوان طرح اوقات فراغت شهرستان فردوس و باغشهر اسلامیه به مربیگری خانم ها مریم حسن زاده و ملیحه بیکی زاده، دختران والیبالیست این کلاس ها در قالب 3 تیم در رده نونهالان و 9 تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از بازیکن خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی فوتوالی

دعوت از بازیکن خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی فوتوالی