مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-02اقتصادي

اجرای طرح کارت هوشمند همراه بانکی تا 2 ماه آینده


مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: طرح کارت هوشمند همراه بانکی ( کهربا ) که به «تراکنش‎ های حضوری بدون کارت» معروف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا، مانی یکتا اظهار کرد: در حال حاضر 9 بانک در شبکه بانکی کشور تمام تغییرات لازم برای اجرای پروژه کهربا را عملیاتی کرده‎اند همچنین از تعداد 12 شرکت پرداخت نیز  8 شرکت این ظرفیت ها را فعال کردند.

در همین لحظه ی گزارش نیز حدود 70 هزار پایانه فروشگاهی ظرفیت انجام تراکنش‎های غیرتماسی از طریق برنامک های موبایل را دارند و دو برنامک هوشمند تلفن همراه نیز فعالسازی شده است و آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی افزود: در تلاشیم که حدقل با 30 تا 40 درصد ظرفیت شبکه پذیرندگی کشور یعنی بیش از 2.

5 میلیون پایانه فروشگاهی این خدمت را به مردم ارائه دهیم.

  یکتا ادامه داد: این پروژه از اولویت بسیار بالایی در بانک مرکزی برخوردار است و برنامه ما این است که تا دو ماه آینده ظرفیت پذیرندگی شبکه کشور را به حد قابل قبولی برسانیم که هموطنان بتوانند در اکثر نقاط تجاری و حداقل مراکز استانها از این خدمت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کارت هوشمند همراه بانکی تا 2 ماه آینده

اجرای طرح کارت هوشمند همراه بانکی تا 2 ماه آینده