مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-17سياسي

ایجاد اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بروجرد گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و جرم و بزهکاری مؤثر است.

- ایسنا/لرستان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بروجرد گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و جرم و بزهکاری مؤثر است.

عزیزاله قائد رحمتی امروز، 25 مهرماه در نشست مشترک با رییس زندان مرکزی شهرستان بروجرد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های و دوره های برگزارشده جهت زندانیان اظهار کرد: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و جرم و بزهکاری مؤثر است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط و ویژگی های اقتصادی شهرستان بروجرد و نیازسنجی از افراد زندانی می توان در راستای توسعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از بازگشت مجدد مددجویان به زندان گام های مؤثری برداشت.

صمد حیدری چگنی رییس زندان بروجرد نیز در این نشست اظهار کرد: بیکاری و نداشتن شغل مناسب می تواند یکی از مهمترین دلایل ارتکاب جرم از سوی افراد و ورود آن ها به زندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش های لازم به زندانیان می تواند نتایج مؤثر روحی، روانی و تربیتی در دوران تحمل کیفر، توانمندسازی زندانیان جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است

ایجاد اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است