مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:122023-10-14پزشكي

آمادگی وزارت بهداشت جهت راه اندازی انواع رشته های تخصصی و فوق تخصصی در گیلان


معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سطح علمی قابل توجه اساتید و اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: وزارت متبوع آماده راه اندازی انواع رشته های تخصصی و فوق تخصصی در گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در نشست مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست، مهم ترین رکن دانشگاه را مقوله آموزش دانست و اظهار کرد: مهم ترین رکن در دانشگاه، آموزش و مهم ترین رکن، اساتید فرهیخته و نخبه حاضر در آن هستند.

  وی اساتید را تجدیدناپذیر دانست و افزود: باید قدر اساتید فرهیخته و نخبه در نظام سلامت را که تکرار نشدنی هستند، دانست.

  معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برخی از اقدامات در راستای نگهداشت اساتید و نخبگان علمی کشور گفت: یکی از این اقدامات برداشتن سقف دریافتی اساتید و اعضای هیئت علمی بود که بارقه های امید را در اعضای هیئت علمی تمام وقت جغرافیایی به ویژه اساتید جوان ایجاد کرد.

  باقری فرد دغدغه های مطروحه مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را دغدغه ای مشترک و قابل حل دانست و بیان کرد: این مشکلات و چالش ها با تعیین اولویت و تخصیص بودجه ها قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت بهداشت جهت راه اندازی انواع رشته های تخصصی و فوق تخصصی در گیلان

آمادگی وزارت بهداشت جهت راه اندازی انواع رشته های تخصصی و فوق تخصصی در گیلان