مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-21اجتماعي

مجموعه ورزشی ریحانه آماده استفاده شهروندان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزشی در محله زعفرانیه و نبود مجموعه مناسب جهت ارتقای فرهنگ ورزشی بین جوانان و نوجوانان از همه قشر های اجتماعی، - مجموعه ورزشی ریحانه پس از مدت ها بلاتکلیفی، همزمان با هفتاد و هشتمین شنبه های امید و افتخار آماده استفاده شهروندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزشی در محله زعفرانیه و نبود مجموعه مناسب جهت ارتقای فرهنگ ورزشی بین جوانان و نوجوانان از همه قشر های اجتماعی، به درخواست شهروندان محلی تکمیل مجموعه ریحانه پس از 12 سال در دستور کار مدیریت شهری منطقه یک قرار گرفت و اکنون آماده بهره برداری شهروندان است.

او افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع و زیربنای یک هزار و 500 متر مربع احداث شده که دارای مجموعه ورزشی چندمنظوره مجهز به سالن توپی و بدنسازی است و با توجه به تعداد 400 جایگاه تماشاچی جهت برگزاری مسابقات و فستیوال های ورزشی رسمی مهیاست.

صباغ خاطر نشان کرد: امروز 29 مهرماه افتتاح رسمی مجموعه ریحانه در زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، خیابان شهیدحسینی، انتهای کوچه زنبق، بوستان ریحانه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی ریحانه آماده استفاده شهروندان شد

مجموعه ورزشی ریحانه آماده استفاده شهروندان شد