مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-28سياسي

جنگ، شجاعت و فداکاری از نمای نزدیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه «عکاسِ چریک» گزیده عکس های جنگ تحمیلی جاویدالاثر کاظم اخوان است که از پاییز 1359 تا خرداد 1361 در عملیات شهید مدنی، - مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در بازدید از نمایشگاه عکس عکاسِ چریک گفت: برخی از آثار این نمایشگاه آنچنان از نمای نزدیک ثبت شده اند که مخاطب را ناخودآگاه به عمق وجودی خود می کشاند و در دنیایی از معنا و مفهوم آن غرق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکاسِ چریک گزیده عکس های جنگ تحمیلی جاویدالاثر کاظم اخوان است که از پاییز 1359 تا خرداد 1361 در عملیات شهید مدنی، شهیدان رجایی و باهنر، شهید چمران، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس؛ عکاسی شدند.

این نمایشگاه شامل 32 عکس در اندازه های 50 در 75 سانتی متر، 100 در 66، 100 در 150 سانتی متر، سه متر در چهار و نیم متر و سه متر در هشت متر چاپ شدند که عصر چهارشنبه (پنجم مهرماه) با حضور جمعی از عاکاسان پیشکسوت جنگ و اصحاب رسانه در گالری خانه افتتاح شد.

بخشی از تصاویر این نمایشگاه از آرشیو خانه عکاسان ایران حوزه هنری است و بخشی دیگر از آرشیو عکس خبرگزاری ایرنا و انجمن عکس انقلاب و دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ، شجاعت و فداکاری از نمای نزدیک

جنگ، شجاعت و فداکاری از نمای نزدیک