مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-17بين الملل

هرتزوگ: در سخت ترین شرایط قرار داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اسحاق هرتزوگ»، رییس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه، 17 اکتبر اذعان کرد که «اسراییل سخت ترین وضعیت را از زمان تأسیس خود می گذراند».

- رییس رژیم صهیونیستی تاکید می کند که اسراییل سخت ترین شرایط را از زمان تأسیس خود می گذراند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه، 17 اکتبر اذعان کرد که اسراییل سخت ترین وضعیت را از زمان تأسیس خود می گذراند .

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، این اظهارات هرتزوگ در حالی مطرح می شوند که خانواده های اسرای اسراییلی به او هشدار داده اند که اگر اسرایشان از غزه برنگردند، هر کاری خواهند کرد.

این در حالی است که اتهام زنی مقام های صهیونیستی به یکدیگر ادامه دارد و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر کابینه فعلی در نوک پیکان انتقادات به عنوان مسئول شکست ها تلفات رژیم از عملیات طوفان الاقصی قرار دارد.

  نیر دوری ، خبرنگار نظامی شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: حماس با هدف فشار بر تصمیم گیرندگان، جنگی روانی علیه اسراییل به راه انداخته است.

وی افزود: اسراییل از بی اهمیت شدن تمام برنامه های عملیاتی اش برای غزه شگفت زده شد و به همین دلیل در حال تغییر طرح ها و ارائه آن ها به طرف هایی است که نیاز به تأییدشان دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ: در سخت ترین شرایط قرار داریم

هرتزوگ: در سخت ترین شرایط قرار داریم