مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-21ورزشي

اجرای 50 برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت بدنی


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی بیش از 50 برنامه متنوع ورزشی در بخش های مختلف شهرستان ری برگزار می شود.

- حسین یوسف زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از 50 برنامه متنوع ورزشی در بخش های مختلف شهرستان ری برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه 3 مجموعه ورزشی در شهرستان ری افتتاح خواهد شد، گفت: سالن های شهدای دولت آباد، شهدای فشافویه و سالن اجاقی روز دوشنبه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد که باعث افزایش سرانه ورزشی در شهرستان می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه اجرای برنامه های ورزشی از 26 مهرماه آغاز شده است، بیان کرد: پیاده روی خانوادگی با حضور حدود 1500 نفر در روز جمعه همزمان با هفته تربیت بدنی، هفته فرهنگی ری و سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد که ورزشکاران، مسؤولان و اقشار مختلف مردم به همراه خانواده ها در این برنامه شرکت کردند.

یوسف زاده ادامه داد: در این مراسم که از میدان هادی ساعی آغاز و تا میدان نماز ادامه داشت، با قرعه کشی به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزشمندی اهداء شد و از 9 مربی، سرمربی و ورزشکار حاضر در بازی های آسیایی توسط مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت بدنی

اجرای 50 برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت بدنی