مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-22سياسي

تشریح فعالیت کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری/ منفعل نباشیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری با بیش از 500 عضو از تهیه کنندگان پیشکسوت در حوزه رسانه های دیداری و تهیه کنندگانی که چند دهه در تلویزیون فعال داشتند و همچنین تهیه کنندگان نسل جدید که در تلویزیون و پلتفرم ها فعال هستند، - جلسه شورای داوری تهیه کنندگان رسانه های دیداری با محوریت شورای داوری برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری با بیش از 500 عضو از تهیه کنندگان پیشکسوت در حوزه رسانه های دیداری و تهیه کنندگانی که چند دهه در تلویزیون فعال داشتند و همچنین تهیه کنندگان نسل جدید که در تلویزیون و پلتفرم ها فعال هستند، تشکیل شده است.

این کانون در روز های پایانی مهر ماه جلسه شورای داوری تهیه کنندگان را با حضور مهدی فرجی رییس هیات مدیره کانون، مهدی علی احمدی تهیه کننده و مجری پیشکسوت رسانه ملی، همراه با اعضای شورای داوری، کمیته حقوقی کانون، دبیران کارگروه بیمه و مالیات و همچنین امیرحسین خرمشاهی مدیرعامل کانون و مریم جلالی مدیر مسئول کانون برگزار کرد.

محمد خدادی، احمد زالی، مجید مروت پور، زهرا حسین پور، مجتبی رشوند و مجتبی احمدی از تهیه کنندگان شناخته شده و همچنین حسین طاهری و سعید ابوطالب از اعضای هیات مدیره کانون و از تهیه کنندگان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری/ منفعل نباشیم

تشریح فعالیت کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری/ منفعل نباشیم