مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-09اقتصادي

یارانه پنهان در اقتصاد سالانه 100 میلیارد دلار پرداخت می شود


رییس سازمان برنامه و بودجه در سیزدهمین جلسه ستاد بودجه 1403 گفت: یارانه پنهان در اقتصاد کشور به سالانه 100 میلیارد دلار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، سیزدهمین جلسه ستاد بودجه سال 1403 کل کشور با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شد.

در سیزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال 1403 گزارش های مربوط به راهکارهای پیشنهادی مؤثر در کنترل مصارف هزینه ای ، تبصره های لایحه بودجه 1403 و مصارف لایحه بودجه 1403 ارائه شد.

داود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این جلسه گفت: لازم است به سرعت تکالیف برنامه هفتم هم به لحاظ هزینه های جاری و هم به لحاظ طرح های عمرانی، احصا شده و هزینه های مترتب با آن تکالیف، برآورد شود تا در لایحه بودجه 1403، پیش بینی های لازم صورت پذیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ضرورت افزایش بهره وری از طریق به کارگیری روش های نوین توسط دستگاه های اجرایی، گفت: لایحه برنامه هفتم با رویکرد تحول آفرینی و کمک به خدمت رسانی بیشتر از سوی دولت تدوین شده و چنانچه با مدیریت و نظارت مؤثر بر عملکرد بودجه ای بتوان مدیریت مؤثری در بخش هزینه کرد، طرح ها انجام داد، علاوه بر رفع ناترازی های هزینه – درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه پنهان در اقتصاد سالانه 100 میلیارد دلار پرداخت می شود

یارانه پنهان در اقتصاد سالانه 100 میلیارد دلار پرداخت می شود