مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-23بين الملل

شکایت اردوغان از «رنگ های مرتبط با اقلیت های جنسی» در مقر سازمان ملل


رییس جمهوری ترکیه بابت استفاده از رنگ هایی که به گفته او نشانگر دگرباشان جنسی در سازمان ملل بوده، اعتراض کرده و گفت که این مساله را با آنتونیو گوترش در میان می گذارد.

- شکایت اردوغان از رنگ های مرتبط با اقلیت های جنسی در مقر سازمان ملل رییس جمهوری ترکیه بابت استفاده از رنگ هایی که به گفته او نشانگر دگرباشان جنسی در سازمان ملل بوده، اعتراض کرده و گفت که این مساله را با آنتونیو گوترش در میان می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های ترکیه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه مایل است در مورد این موضوع با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت وگو کند.

هابرترک و دیگر رسانه ها پنج شنبه به نقل از اردوغان گزارش دادند: آنچه بیش از همه مرا آزار می دهد، این است که وقتی وارد مجمع عمومی سازمان ملل می شوید، رنگ های نشانگر ال جی بی تی را روی پله ها و دیگر اماکن می بینید.

اکنون چه تعداد ال جی بی تی در جهان هستند؟ هر چقدر هم که آنها حق داشته باشند، مخالفان دگرباشان جنسی هم به همان اندازه حق دارند.

با این حال، برخی از دیپلمات های سازمان ملل گفتند که شاید اردوغان 17 رنگ مختلف مرتبط با اهداف توسعه پایدار را که در بخش هایی از مقر سازمان ملل متحد از جمله پله ها دیده می شد، با رنگ های نشانگر دگرباشان جنسی اشتباه گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت اردوغان از «رنگ های مرتبط با اقلیت های جنسی» در مقر سازمان ملل

شکایت اردوغان از «رنگ های مرتبط با اقلیت های جنسی» در مقر سازمان ملل