مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-15فرهنگي

داریوش مهرجویی ... کات!


از همان بامداد یکشنبه، 23 مهرماه که خبر قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش منتشر و تایید رسمی شد، فضای مجازی از واکنش هنرمندان و دوستداران این سینماگر پر شد؛ - واکنش هایی که همچنان با بازنشر عکس های این فیلمساز و آثارش یا سکانس هایی از فیلم های او همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قتل فجیع فیلمساز باسابقه سینمای ایران و همسرش خیلی از هنرمندان را همراه با دیگر علاقه مندان به سینما در شوک و ماتم فرو برد و از نخستین لحظاتی که خبر این جنایت منتشر شد، واکنش های مختلفی در فضای اجتماعی بازتاب یافت.

بهرام رادان که ماندگارترین نقش سینمایی اش را در فیلم سنتوری مهرجویی بازی کرده، با انتشار سکانسی از این فیلم و یک عکس به همراه خانواده مهرجویی نوشته است: چقدر عجیب، چقدر دلخراش، چقدر بی رحمانه، وای بر ما تهمینه میلانی که با همسرش محمد نیک بین به همراه داریوش مهرجویی تهیه کنندگی فیلم بمانی را برعهده داشت نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی متنی را نوشته که در بخشی از آن آمده است: خانواده سینما شوکه و به هم ریخته است.

و خواهان رسیدگی به این فاجعه هولناک.

آقای مهرجویی برای من و همسرم با آن که در ساخت فیلم بمانی همکاری کردیم، فقط یک کارگردان برجسته و تاثیرگذار در تاریخ سینمای ایران نبود، ایشان و همسر اولشان خانم فریار جواهریان از دوستان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش مهرجویی ... کات!

داریوش مهرجویی ... کات!