مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-26بين الملل

انتقاد آلمان از نمایش نقشه جعلی توسط نتانیاهو در مجمع عمومی


اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشان دادن یک نقشه در مجمع عمومی سازمان ملل که در آن اثری از فلسطین نبود، انتقاد سخنگوی وزارت خارجه آلمان را در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سباستین فیشر سخنگوی وزارت خارجه آلمان به اقدام بنیامین نتانیاهو در نشان دادن یک نقشه از منطقه غرب آسیا در جریان سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل واکنشن نشان داد.

در شرایطی که اقدامات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل با انتقادات گسترده بین المللی مواجه شده، سخنرانی اخیر او در سازمان ملل و نشان دادن یک نقشه که در آن اثری از فلسطین دیده نمی شود، خبرساز شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان به اقدام نتانیاهو در به دست گرفتن نقشه ای از منطقه غرب آسیا که در آن هیچ اثری از اراضی فلسطینی در کرانه باختری، قدس شرقی و نوار غزه وجود نداشت، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ترکیه ای ینی شفق ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای مجمع عمومی سازمان ملل تلاش کرد که مدعی تغییر در مواضع کشورهای منطقه در قبال این رژیم شود و توافقات سازش با تل آویو را یک موضوع فزاینده معرفی کند.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان اعلام کرد: نشان دادن نقشه ای که سرزمین های اشغال شده یا الحاق شده را نشان نمی دهد، چیزی است که ما طبیعتا آن را رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آلمان از نمایش نقشه جعلی توسط نتانیاهو در مجمع عمومی

انتقاد آلمان از نمایش نقشه جعلی توسط نتانیاهو در مجمع عمومی