مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-04سياسي

سپاه 130 واحد آموزشی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد


مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد 130 واحد آموزشی، نوسازی و بازسازی 550 مدرسه در طرح شهید عجمیان، مشارکت در ساخت یک هزار واحد مسکونی در چابهار، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد 130 واحد آموزشی، نوسازی و بازسازی 550 مدرسه در طرح شهید عجمیان، مشارکت در ساخت یک هزار واحد مسکونی در چابهار، آبرسانی به 1751 روستا، اجرای طرح های آبخیزداری و منابع طبیعی از اقدامات سپاه و بسیج سازندگی سپاه در این استان به شمار می روند.

غلامرضا ملایی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه و بسیج در تمام شرایط سخت و بحرانی یار و یاور مردم هستند، اظهار کرد: سپاه، بسیج و زیرمجموعه های آن تحت فرمان رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف برای کشور و ملت بزرگ ایران دستاوردهایی را خلق کرده اند که دنیا را به حیرت واداشته است.

وی بیان کرد: همراهی و همگامی بسیجیان و سپاه مقتدر با مردم ایران در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس به اثبات رسیده و هم اکنون نیز این قشر با همان روحیه، اخلاص، خودباوری و ولایت مداری به مردم خدمت می کنند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: توزیع 22 هزار بسته آموزشی توسط سپاه، قرارگاه های عملیاتی و بسیج سازندگی از ابتدای مهرماه جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه 130 واحد آموزشی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد

سپاه 130 واحد آموزشی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد