مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-22ورزشي

خسروی وفا: برخی فدراسیون ها به دنبال هتل پنج ستاره و خودرو بودند


رییس کمیته ملی المپیک بیان کرد که فدراسیون های موفق در بازی های آسیایی هانگژو، بودجه بیشتری دریافت خواهند کرد.

- جی پلاس؛ محمود خسروی وفا، در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: در مورد اعزام رشته سوارکاری نقدهایی مطرح است اما بنده به شخصه از پرش زن ایرانی لذت بردم، هزینه اعزام هر نفر در سوارکاری با بدمینتون یکی شد اما عملکرد زن سوارکار ایران بدون انجام خطا در تاریخ ماند.

وی افزود: در خصوص سوارکاری پشت پرده هایی مطرح می شود اما این مسائل به کمیته ملی المپیک ارتباطی ندارد و در مجموع خروجی سوارکاری بد نبود.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه میزان پرداختی به فدراسیون های ورزشی صد در صد رشد داشته است، عنوان کرد: این موضوع در 40 سال گذشته بی سابقه بوده اما بر اساس نتایج بازی های آسیایی، فدراسیونی که موفق بود تشویق می شود و بودجه بیشتری خواهد گرفت و آن فدراسیونی که شعار داده از نظر مالی تنبیه می شود.

بعضی گفتند کاش ما هم مثل دبیر بودیم وی در ادامه ضمن حمایت از عملکرد علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی و تیم اعزامی اش به بازی های آسیایی هانگژو، خاطرنشان کرد: بعضی روسای فدراسیون های ورزشی گفتند کاش ما هم مانند دبیر بودیم و دعوا می کردیم و شام می خوردیم و نتیجه می گرفتیم! نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا: برخی فدراسیون ها به دنبال هتل پنج ستاره و خودرو بودند

خسروی وفا: برخی فدراسیون ها به دنبال هتل پنج ستاره و خودرو بودند