مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-28ورزشي

احتمال حذف امتیاز میزبانی والیبال برای تیم مشهدی


با توجه به وضعیت سالن مهران مشهد و عدم تایید ناظران فدراسیون والیبال احتمال اینکه این سالن به لیگ برتر نرسد زیاد است و امکان دارد امتیاز میزبانی از تیم والیبال نیان الکترونیک در مشهد گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، چند هفته گذشته ناظران فدراسیون والیبال برای بازدید از سالن مهران مشهد به این شهر سفر کردند و خروجی این بازدید عدم تایید میزبانی نیان الکترونیک مشهد از رقبای خود در لیگ برتر بود.

ناظران فدراسیون چند ایراد اساسی از این سالن گرفت و باید هیات والیبال خراسان رضوی و تیم والیبال نیان الکترونیک این ایرادات را برطرف کند تا شرایط میزبانی تیم نیان از رقبا در مشهد و سالن پیر مهران فراهم شود.

حامد صمدی، سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال که چند روز گذشته در تهران برگزار شد متاسفانه سالن مهران مشهد به عنوان ضعیف ترین سالن ایران بین شهرهایی که در لیگ برتر والیبال حضور داشتند معرفی شد و این موضوع نقطه ضعف برای شهر مشهد و استان خراسان رضوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مشهد مقدس یک سالن استاندارد والیبال ندارد، افزود: در حال حاضر ما برای فوتبال ورزشگاه امام رضا(ع) را داریم، برای بسکتبال خانه بسکتبال وجود دارد و برای هندبال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حذف امتیاز میزبانی والیبال برای تیم مشهدی

احتمال حذف امتیاز میزبانی والیبال برای تیم مشهدی