مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:252023-09-28سياسي

104 هکتار به فضای سبز در مبادی ورودی شهر اردبیل اضافه می شود


شهردار اردبیل ضمن اشاره به اینکه 104 هکتار به فضای سبز در مبادی ورودی شهر اضافه می شود، گفت: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان اردبیل، خواستار تصویب سریع طرح بازنگری بافت تاریخی شهر هستیم.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل ضمن اشاره به اینکه 104 هکتار به فضای سبز در مبادی ورودی شهر اضافه می شود، گفت: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان اردبیل، خواستار تصویب سریع طرح بازنگری بافت تاریخی شهر هستیم.

محمود صفری ششم مهر در مراسم افتتاحیه ششمین اجلاس روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و دومین نشست مشترک با معاونین شهرسازی و معماری شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان ها اظهار کرد: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان اردبیل، خواستار تسریع در تصویب طرح بازنگری محدوده ی بافت تاریخی شهر جهت نوسازی و بازآفرینی هستیم.

شهردار اردبیل گفت: از سال 92 طرح بازآفرینی شهری اردبیل بدون هیچ گونه اقدام موثری راکد مانده بود که خوشبختانه در طی دو سال اخیر تصویب این طرح مهم و کلیدی به شکل جدی در سطح استانی و ملی پیگیری شد.

وی با بیان این که یک پنجم شهر اردبیل بافت فرسوده است، تشریح کرد: در راستای نوسازی بافت فرسوده، شهرداری اردبیل تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته که در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 هکتار به فضای سبز در مبادی ورودی شهر اردبیل اضافه می شود

104 هکتار به فضای سبز در مبادی ورودی شهر اردبیل اضافه می شود