مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-17اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید 107 واحد صنعتی سمنان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رشد تولید در این استان، از افزایش ظرفیت 107 واحد صنعتی در نیمه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام مهار تورم و رشد تولید ، فقط در 6 ماهه ابتدایی سال جاری، 107 واحد صنعتی در استان سمنان افزایش ظرفیت داشته و شاهد رشد خوبی در صنعت و تولید استان هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های رشد تولید در بخش صنعت با در نظر گرفتن شاخص بهره وری، افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی کمتر از 30 درصد به ظرفیت تولید تا 70 درصد بوده است.

احمدی اظهار کرد: در سال 1402 افزایش ظرفیت 202 واحد تولیدی در راستای برنامه رشد تولید پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال، 107 واحد صنعتی فعال زیر 30 درصد ظرفیت موفق شدند تا 70 درصد افزایش ظرفیت و تولید داشته باشند و شاهد تحقق 53 درصدی در این بخش از برنامه رشد تولید هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در پایش صورت گرفته توسط اعضای کارگروه رشد تولید، این واحدهای تولیدی از تمام شهرستان های استان است و در گروه های کالایی مختلفی از قبیل دارویی، مواد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید 107 واحد صنعتی سمنان

افزایش ظرفیت تولید 107 واحد صنعتی سمنان